marți, 6 iulie 2010

winx noi suntem gracix

noi suntem gracix!





alexia rock.



maria pe gheata 2.




nady enchantix.





eu enchantix.






maria la sport.







alexia la plaja.








eu la plaja 2.









stilul meu secret.



































imbracamintea mea de anotimpuri.













eu la sport 2.














eu printesa.















noi pe gheata.
















maria magic winx[gracix].

















maria enchantix.


















alexia sirena.



















alexia in rochie.




















alexia enchantix.





















eu.






















eu sophix.























eu rock.
























eu magic winx[gracix].

























eu believix.


























eu la dans.



























nady la plaja.




























nady magic winx[gracix].





























nady eleva.






























nady in rochie.































nady believix.
































maria[verisoara] mea la plaja.

































eu la plaja 1.


































eu[andreea] si animalul meu am si pisica neagra.





















































































































































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu