sâmbătă, 13 noiembrie 2010

grcix episodul 3 part 2 halloween

Elena magic gracix!
Elena normala.

Gracix club episodul 3 partea 2:Halloween: Maya:Hai sa incepem sa decoram! Nelly:Sa ne transformam in specile noastre!? Maya:Nelly stii doar ca transformarea completa este diseara la ora 12:00! Nelly:Ai dreptate Maya! Amina:Trebuie sa pregatim cazanul cu lava incinsa.Maya stii unde putem gasi? Maya:Desigurrr caa daaaaa...!!! La acel munte din lumea de dincolo. Nelly:Dar cum ajungem acolo? Maya:Stiu eu o cale! O sa ne teleportam cu inelul meu care se face sceptru!!!... Bine atunci... Mergem? Nelly:Desigur!...!... Maya:Am ajuns! uite acolo! pe valurile de lava! Manna:Cineva le calareste! Maya:Nu doar ca le calareste ci ca chiar valurile i se supun! Este o fata demon! Christinne:Hei uite,a cazut! Maya:Sa mergem s-o ajutam! si au ajuns la fata.: Buna,eu sunt Maya! Ele sunt Nelly,Melita,Manna,Amina si Christinne! Fata:buna eu sunt Elena. Buna Elena!au spus fetele toate o data. Ce faci aici? Elena: aici locuiesc. Nelly:Fetelor uite niste creaturi vin spre noi. Elena:Au scapat din hambarul lui tata! Maya:Ce sunt astea? Elena:N-am idee! tata stie. Dar stiu cum sa-i oprim! Elena:Elena transformatie!!!{ca un fel de magic gracix}. Lua-ti de aici!!! haiiiiaaaaaa!!!.......!!! I-am trimis inapoi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu