miercuri, 23 iunie 2010

despre mine

in casuta e o prietena de a mea.
interiorul limuzinei a 3.

leptopul mea al doilea.


al doilea mascul.



primul mascul.




la mine in gradina 4 pauni care ii detin astea sunt 2 paunite.am si doi pauni[masculi].





casa mea din copac are un avion ca decor.






interiorul.dar nu as fii reusit s-o fac fara ajutorul lui tata si mama.







casa mea in copac e luxoasa sa aruncam o privire inauntru.








camera din ziua mea de 11 ani acum am 13 ani.eu am si o casa in copac:









baia mea.










bucataria din casa mea propie.











cea din mijloc sunt eu din stanga cristina si din dreapta irina.












patul meu. sa va arat cum arat eu acum:













prima mea camera cea de acolo sunt eu la 5 ani.














iata asta este propria mea casa nu sunt singura sunt langa casa mamei si a tatei.















mausul de rezerva.
















mausul de la tastatura roz.

















telefonul meu.


















prima mea casa.



















leptopul meu vine cu maus fara fir si ogeanta si un card de internet.










































cea blonda sunt eu cand aveam 6 ani.










































acum sunt blonda maronie.




































































































































in cortul roz este o prietena.





























































































































pisica mea e printesa.

































surorile mele sunt printese.


































trandafirii de ziua mea.














































































































1tortul mamei.
2tortul de ziua mea cu flori.





































nunta matusei mele.sa va arat torturile din familie:







































nunta mamei.








































mama si tata s-au costumat.veti vedea cum a fost nunta lor:









































este noul meu ipod.










































asta e de la cutia tastaturii.











































coroana mea.


























































































masina 2(interior.)














































iata interiorul.








































































in aceasta poza sunt eu cand eram mai mica.























eu sunt o printesa.merg cu limuzina.am propria mea casa si mai am 3 limuzine si 6 case si 1 casa in copac.daca nu ma credeti uitativa:..ooo am uitat eu am si 5 pisici si 1 papagali si 4 caini.

Un comentariu:

  1. ai uitat sa scri despre pauni, mouse-ul de rezerva si despre prietenele tale. Si pune si poze cu cei4 caini ca nu i-am vazut

    RăspundețiȘtergere