luni, 7 iunie 2010

papusile mele winx

vara asta zanele winx iti ureaza vacanta placuta si sunt mai multe episoade cu winx iata cum vine:winx club cap.ce episod vrei in spaniola.winx club 4 season episode care vrei in italiana.



























musa in costum de baie.






























































aceasta este piscina zanelor winx.













papusile mele.








































































































este un fel de tecna in layla.






























































































































































































































































































































































papusa mea.

































papusa mea musa enchantix.


































layla si musa sunt cele mai bune prietene. dar in poza nu se saruta doar asa pare.ele sunt la o petrecere in pijama.



































papusa mea stella magic winx.




































iata ce am creiat.





































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu